Three trends and significance of MOOC education development

Ескіз

Дата

2022

Автори

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

MOOC, Massive Open Online Courses, MOOC education, data analytics, social learning, mobile learning, personalized learning, informal learning, lifelong learning, teaching evaluation methods, big data, social media, wireless networks, openness of learning, Mobile MOOC, масові відкриті онлайн-курси, MOOC освіта, онлайн-навчання, онлайн-освіта, аналіз даних, соціальне навчання, мобільне навчання, персоналізоване навчання, неформальне навчання, навчання впродовж життя, методи оцінювання навчання, великі дані, соціальні медіа, бездротові мережі, відкритість навчання

Бібліографічний опис

Sun W. Three trends and significance of MOOC education development / W. Sun // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 726.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в