Мікроекономіка і основи бізнесу

Анотація

Навчальний посібник висвітлює основні теоретичні проблеми функціонування ринкової економіки на мікрорівні в поєднанні з організацією ведення бізнесу та створенням стартапів. Важливою особливістю посібника є поєднання в ньому теоретичного матеріалу та практикуму з кожної теми. Посібник розраховано на студентів бакалаврського рівня освіти спеціальностей 051«Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг»,076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 292 «Міжнародні економічні відносини», а також усіх, хто цікавиться проблемами мікроекономічного аналізу та організації бізнесу.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, попит, теорія споживацького вибору, бюджетні обмеження, криві Енгеля, теорія виробництва, трансакційні витрати, монопольний ринок, ділова етика бізнесу, управління ризиками, ціноутворення, олігополістичний ринок

Бібліографічний опис

Мікроекономіка і основи бізнесу : навч. посібник / Ф. В. Абрамов [та ін.] ; ред. Н. Б. Решетняк ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : ФОП Іванченко І. С., 2023. – 268 с.