Основні етапи формування рекламної кампанії підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
ринкова економіка, рекламна активність, ефективність рекламних кампаній, рекламний бюджет, завдання маркетингу підприємства, конкурентна боротьба
Бібліографічний опис
Гребінник У. М. Основні етапи формування рекламної кампанії підприємства / У. М. Гребінник, О. М. Гаврись // XIII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 19-22 листопада 2019 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 323-324.
