Позиціонування інновацій на цільовому ринку

Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет "Запорізька політехніка"

Анотація

Позиціонування інтелектуальної та інноваційної технології направлено на формування ринкової пропозиції та іміджу виробника таким чином, щоб цільовий ринок розумів і оцінював цінності, пропоновані постачальником (виробником) по відношенню до конкурентної пропозиції. На практиці це означає, що постачальник товару повинен не тільки розробити чітку стратегію позиціонування, але і повинен вміти її ефективно комунікувати одержувачам (споживачам).

Опис

Ключові слова

інноваційна діяльність, новинки, позиціонування, ринок, маркетинг, ефект, конкуренція

Бібліографічний опис

Нагі С. Позиціонування інновацій на цільовому ринку / С. Нагі, П. Г. Перерва // Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 травня 2023 р. / заг. ред. А. М. Ткаченко ; Нац. ун-т "Запорізька політехніка". – Запоріжжя, 2023. – С. 161-163.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в