Публікація: Оптимізація розподілу рекламного бюджету підприємства
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ФОП Томенко Ю. І.
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, продукція, підприємство, споживач, рекламна компанія, ринок, економіко-математична модель
Бібліографічний опис
Мельников О. С. Оптимізація розподілу рекламного бюджету підприємства / О. С. Мельников, О. О. Гудименко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2019" : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 153-154.