Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни "Маркетинг послуг"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Одним з основних напрямків сучасної діяльності є сфера послуг, що стрімко розвивається. Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів та прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішення задачі максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг. Маркетинг послуг, який є дієвим регулятором ринкових процесів, що використовує принципи комплексності, безперервності та соціальної орієнтації, здатний запропонувати механізми взаємовигідного обміну між різними суб'єктами ринку, створити умови для виявлення вимог споживачів і визначити можливості їх задоволення. Це передбачає вивчення ринку послуг, прогнозування його динаміки та формування попиту на послуги. Дисципліна «Маркетинг послуг» передбачає формування у здобувачівкомпетентностей в області маркетингу послуг. Його основна мета - ознайомити здобувачів зі специфікою роботи, а також дати основи теоретичних і практичних знань в рамках даної дисципліни: знання щодо комплексу маркетингової діяльності у сфері послуг, методи вивчення ринку послуг.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, економічна діяльність, ринкові процеси, підприємницька діяльність, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни "Маркетинг послуг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 15 с.