Публікація:
Порівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингу

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, стратегія, мотиваційні фактори, тактичний інструмент маркетингу

Бібліографічний опис

Лукієнко М. О. Порівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингу / М. О. Лукієнко, О. М. Нащекіна // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 255-256.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced