Публікація: Порівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингу
Дата
2016
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, стратегія, мотиваційні фактори, тактичний інструмент маркетингу
Бібліографічний опис
Лукієнко М. О. Порівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингу / М. О. Лукієнко, О. М. Нащекіна // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 255-256.