Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

поведінка споживачів, купівельна спроможність, збут товарів, фірмовий стиль

Бібліографічний опис

Літинська В. А. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Літинська // Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри : [матеріали] Всеукр. наук.-практ. конф. [студентів та аспірантів], 17-18 жовтня 2023 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.] ; відп. за вип. Н. М. Волоснікова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 160-164.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в