Маркетингові стратегії просування національного туристичного бренду
Дата
2023
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
туристичний продукт, формування позитивного іміджу, стратегії маркетингового просування, туристичний бренд України, маркетинг у соціальних мережах
Бібліографічний опис
Носирєв О. О. Маркетингові стратегії просування національного туристичного бренду [Електронний ресурс] / О. О. Носирєв, Д. В. Загребенєв, С. Б. Путятіна // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 170-174.