Marketing ensure the competitiveness of the tourism industry

Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний аграрний університет

Анотація

It has been proven that tourism in its main characteristics has no fundamental differences from other forms of economic activity, therefore all the main provisions of modern marketing can be fully applied in this area. At the same time, tourism has certain features related to the nature of services provided, work, forms of sales.

Опис

Ключові слова

characteristics, tourism business, partners, features, factors, services

Бібліографічний опис

Pererva O. Marketing ensure the competitiveness of the tourism industry / O. Pererva, P. Pererva // Актуальні питання сучасної економічної науки : [зб. матеріалів] 6-ї Всеукр. наук.- практ. конф., 5 грудня 2023 р. / редкол.: О. В. Безкровний [та ін.] ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2023. – С. 391-393.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в