Завдання для олімпіади з правознавства як дидактична система

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Педагогічна преса

Анотація

Олімпіади з правознавства є важливим та ефективним педагогічним інструментом. Вони сприяють поглибленню, розширенню й систематизації знань учнів, формуванню в них життєво необхідних умінь, стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності та пізнавального інтересу, підвищенню їхньої правової культури. У цій публікації пропонується система завдань для олімпіади з правознавства, яка була розроблена автором і застосована в лютому поточного року в Харківській області під час проведення згаданого заходу. Завдання формувалися з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України на основі навчальної програми профільного рівня для 10-11 класів.

Опис

Ключові слова

правознавство, олімпіада, завдання, дидактична система

Бібліографічний опис

Кузьменко О. В. Завдання для олімпіади з правознавства як дидактична система / О. В. Кузьменко // Історія в рідній школі. – 2020. – № 2. – С. 18-28.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced