Завдання для олімпіади з правознавства як дидактична система
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Педагогічна преса
Анотація
Олімпіади з правознавства є важливим та ефективним педагогічним інструментом. Вони сприяють поглибленню, розширенню й систематизації знань учнів, формуванню в них життєво необхідних умінь, стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності та пізнавального інтересу, підвищенню їхньої правової культури. У цій публікації пропонується система завдань для олімпіади з правознавства, яка була розроблена автором і застосована в лютому поточного року в Харківській області під час проведення згаданого заходу. Завдання формувалися з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України на основі навчальної програми профільного рівня для 10-11 класів.
Опис
Ключові слова
правознавство, олімпіада, завдання, дидактична система
Бібліографічний опис
Кузьменко О. В. Завдання для олімпіади з правознавства як дидактична система / О. В. Кузьменко // Історія в рідній школі. – 2020. – № 2. – С. 18-28.