Юридичні задачі як педагогічний інструмент

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Педагогічна преса

Анотація

Юридичні задачі за курсом правознавства є важливим і єфективним педагогічним інструментом. Вони сприяють поглибленню, розширенню та систематизації знань школярів, формуванню в них життєво необхідних умінь, стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності, активізації пізнавального інтересу, підвищенню їхньої правової культури. У цій публікації пропонуються задачі з конститиуційного, цивільного, кримінального, сімейного і трудового права України, які доцільно використовувати при вивченні правознавства, а також за межами навчального процесу, в тому числі у виховній роботі з учнями. Зазначені задачі супроводжуються розв'язками і забезпечуються орієнтовними критеріями педагогічного оцінювання. Задачі пройшли апробацію в роботі зі школярами Харківщини під час їхньої підготовки до всеукраїнських інтелектуальних змагань з правознавства. Вони систематично застосовуються на курсах підвищення кваліфікації та методичних семінарах учителів правознавства Харківської області.

Опис

Ключові слова

педагогіка, правознавство, педагогічні інструменти, юридичні задачі

Бібліографічний опис

Кузьменко О. В. Юридичні задачі як педагогічний інструмент / О. В. Кузьменко // Історія в рідній школі. – 2021. – № 1. – С. 24-30.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced