Обґрунтування моделі формування вражень в цифровому маркетингу

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

WSEH

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, цифровий маркетинг, цифрова економіка, розвиток Інтернету, електронна комерція, динамізм

Бібліографічний опис

Татаринцева Ю. Л. Обґрунтування моделі формування вражень в цифровому маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. Л. Татаринцева, О. І. Пушкар // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – [E-edition]. – Bielsko-Biala, 2023. – P. 170-173.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в