Методичні підходи до оцінки маркетингової активності сільськогосподарських підприємств

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство, сільськогосподарське підприємство, маркетинг, управління маркетинговою активністю, система маркетингового аудиту, агропродовольчий сектор

Бібліографічний опис

Морохова В. О. Методичні підходи до оцінки маркетингової активності сільськогосподарських підприємств / В. О. Морохова, О. В. Бойко, М. І. Булавчик // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 281.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в