Публікація:
Обрання джерел трафіку для рекламної кампанії освітніх онлайн продуктів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламні платформи, Google Ads, Facebook Ads, конверсія в інтернет-маркетинг

Бібліографічний опис

Семенютін А. О. Обрання джерел трафіку для рекламної кампанії освітніх онлайн продуктів [Електронний ресурс] / А. О. Семенютін, Ю. С. Шипуліна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 340-341.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в