Understanding the types and importance of consumer loyalty in business
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
consumer loyalty, marketing strategy, perceived loyalty, image of the company, brand, behavioral loyalty, product quality, service quality, comprehensive loyalty, cooperation, repeat purchases, level of loyalty, customer base, лояльність споживачів, маркетингова стратегія, уявна лояльність, імідж компанії, бренд, поведінкова лояльність, якість продукції, якість обслуговування, комплексна лояльність, співпраця, повторні покупки, рівень лояльності, клієнтська база
Бібліографічний опис
Fedotova I. V. Understanding the types and importance of consumer loyalty in business / I. V. Fedotova, E. M. Kurbanov // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 635.