Публікація:
Роль соціокультурних аспектів у побудові успішної стратегії міжнародного просування продукції підприємства

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

міжнародна стратегія просування продукції, вплив соціальних аспектів, вплив культурних відмінностей, глобальний підхід

Бібліографічний опис

Коваленко В. В. Роль соціокультурних аспектів у побудові успішної стратегії міжнародного просування продукції підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Коваленко, А. В. Івахненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 371-372.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в