Вплив сексизму в рекламі на споживачів
Дата
2023
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
сексизм, реклама, споживачі, сучасне суспільство, вплив сексизму, соціокультурний контекст
Бібліографічний опис
Лаптій В. М. Вплив сексизму в рекламі на споживачів [Електронний ресурс] / В. М. Лаптій, С. В. Григор'єва // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2023 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 48-51.