Публікація:
Розвиток маркетингу в інформаційному суспільстві

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, розвиток маркетингу, інформаційне суспільство, інформаційна епоха, інформаційна економіка, інформаційні технології

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Розвиток маркетингу в інформаційному суспільстві / Косенко О. П., Косенко Є. А., Косенко С. А. // VІ Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 року : зб. тез доп. : у 2-х т. Т. 1. / ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет" [та ін.]. – Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024 – С. 51-52.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в