Створення навчально-ігрового контенту засобами UnreaL Engine

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

реальні практичні ситуації, відтворення, розвиток здібностей, методи навчання, педагогічні заходи, теорія гри, соціалізація, взаємодія

Бібліографічний опис

Кожем'якіна А. І. Створення навчально-ігрового контенту засобами Unreal Engine / А. І. Кожем'якіна, Є. С. Корнільєв // Інформаційні проблеми теорії акустичних, радіоелектронних і телекомунікаційних систем (IPST-2023) : тези доп. 12-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 11-13 листопада 2023 р., м. Харків / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ"., 2023. – С. 62-64

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в