Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Лекційний матеріал з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» присвячений систематизації та розвитку знань здобувачів у відповідності із сучасними концепціями маркетингу та маркетингового менеджменту, зокрема стратегічного маркетингу, холістичного маркетингу, соціально відповідального маркетингу, маркетингу партнерських стосунків. Наше викладення виходить з точки зору Ф. Котлера, який пропонував розглядати маркетинг одночасно із соціального і з управлінського погляду. Маркетинг як соціальний процес спрямований на задоволення потреб та бажань індивідів і груп через створення та пропонування товарів. Управлінський аспект маркетингу пов’язаний безпосередньо із продажем товарів і являє собою лише верхівку айсбергу маркетингу. Протягом лекцій здобувачі навчаються виконанню завдань з аналізу ринку, маркетингового планування на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях, організації та мотивації маркетингової діяльності, управлінню виконанням розроблених планів, контролю і аналізу ефективності маркетингових заходів. Вони поглиблюють знання з оцінки привабливості стратегічних сфер бізнесу та сегментів ринку, диференціації товарної пропозиції та її позиціювання, забезпечення конкурентних переваг підприємства, вибору товарної, цінової, розподільчої та комунікативної політик, контролю маркетингової діяльності тощо. Прослухавши лекції, здобувачі мають також навчитися обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, методів і прийомів. У запропонованих текстах лекцій, як й у більшості відомих літературних джерел, під терміном маркетинговий менеджмент розуміється управління підприємством на засадах маркетингу. У більш вузькому сенсі під маркетинговим менеджментом розуміють управління самим маркетингом, тобто управління маркетинговими інструментами або певними заходами. Тому термін управління маркетингом використовується у лекціях, присвячених розгляду маркетингового менеджменту на тактичному рівні, де відбуваються контроль, оперативне управління і аналіз поточної маркетингової діяльності.

Опис

Ключові слова

конспект лекцій, розуміння маркетингового менеджменту, тактичне управління маркетингом, контроль, оперативне управління, аналіз маркетингової діяльності, маркетингове планування

Бібліографічний опис

Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинговий менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. В. Я. Заруба ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 60 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78322.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced