Использование ПР и рекламой методов воздействия массовой коммуникации

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, коммуникация, массовая коммуникация, средства массовой коммуникации, миф, мифологизация маркетинговых коммуникаций

Бібліографічний опис

Байдак Т. М. Использование ПР и рекламой методов воздействия массовой коммуникации / Байдак Т. М., Болотова В. А. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2010) : тези доп. 18-ї міжнар. наук.-практ. конф., [12-14 травня 2010 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Л. Л. Товажнянський ; Нац. тех. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – С. 211.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в