Использование ПР и рекламой методов воздействия массовой коммуникации
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, коммуникация, массовая коммуникация, средства массовой коммуникации, миф, мифологизация маркетинговых коммуникаций
Бібліографічний опис
Байдак Т. М. Использование ПР и рекламой методов воздействия массовой коммуникации / Байдак Т. М., Болотова В. А. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2010) : тези доп. 18-ї міжнар. наук.-практ. конф., [12-14 травня 2010 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Л. Л. Товажнянський ; Нац. тех. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – С. 211.