Вплив соціальної реклами на українське суспільство в період війни
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
соціальна реклама, свідома нація, маніпулятивні стратегії, регулювання свідомістю громадян, методи маніпуляцій та пропаганди, підвищення рівня обізнаності
Бібліографічний опис
Ткаченко Н. Я. Вплив соціальної реклами на українське суспільство в період війни [Електронний ресурс] / Н. Я. Ткаченко ; наук. керівник В. О. Болотова // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 18-19 квітня 2024 р. / гол. ред. А. В. Кіпенський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 379-380.
