Маркетингове забезпечення винахідницьких ідей
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України
Анотація
В доповіді доведено, що маркетинговий супровід науки є критично важливим для перетворення винахідницької ідеї у ринково успішний продукт, що забезпечує стійкий розвиток та конкурентні переваги. Маркетингове забезпечення є важливим інструментом для перетворення інноваційної ідеї на успішний продукт, який знайде свого споживача і принесе прибуток.
Опис
Ключові слова
маркетинг, наука, супровід, винахідницькі ідеї, інтелектуальна власність, комерціалізація, підприємства
Бібліографічний опис
Арендаренко О. О. Маркетингове забезпечення винахідницьких ідей [Електронний ресурс] / Олександр Арендаренко ; наук. керівник Надія Ткачова // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : матеріали 12-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності, 11 жовтня 2024 р., м. Київ : ел. збірник / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, НДІ інтелектуальної власності НАПрН. – Київ, 2024. – С. 8-11.