Фірмовий стиль як ідентифікація бренду

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

ідентифікація, бренд, фірмовий стиль, фундаментальний елемент брендингу, брендування, користувач, перше враження, широка аудиторія

Бібліографічний опис

Пахуча А. А. Фірмовий стиль як ідентифікація бренду / А. А. Пахуча, В. Д. Солодов // Інформаційні проблеми теорії акустичних, радіоелектронних і телекомунікаційних систем (IPST-2024) : тези доп. 13-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 11-13 листопада 2024 р., м. Харків / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 157-159

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в