Оцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП "ФАРМАЦІЯ"

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

конкуренція, аптечні послуги, маркетингові стратегії

Бібліографічний опис

Борисенко Є. А. Оцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП "ФАРМАЦІЯ" [Електронний ресурс] / Є. А. Борисенко, О. М. Кітченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 468-469

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в