Оцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП "ФАРМАЦІЯ"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Борисенко Є. А. Оцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП "ФАРМАЦІЯ" [Електронний ресурс] / Є. А. Борисенко, О. М. Кітченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 468-469

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в