Розробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Ананьїна М. В. Розробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Ананьїна, О. М. Кітченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 488-489

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в