Розробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльності
Дата
2024
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
фонд енергоефективності, комунікаційна стратегія, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку
Бібліографічний опис
Ананьїна М. В. Розробка комунікаційної стратегії підприємства як інструменту підвищення ефективності його маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Ананьїна, О. М. Кітченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 488-489