Digital marketing tools for promoting hospitality and tourism in Ukraine: the role of online communications in post-war reconstruction

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

digital marketing, hospitality and tourism, post-war reconstruction, tourism industry, online communications, the country's image

Бібліографічний опис

Veres Somosi M. Digital marketing tools for promoting hospitality and tourism in Ukraine: the role of online communications in post-war reconstruction [Electronic resours] / M. Veres Somosi, S. Nagy, I. Piskoti // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 39-42.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в