Маркетингові підходи до відновлення сфери гостинності у повоєнний період

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові підходи, відновлення сфери гостинності, інноваційні маркетингові інструменти, аспекти повоєнного відновлення, глобальна діджиталізація, економічне відродження

Бібліографічний опис

Бабко Н. М. Маркетингові підходи до відновлення сфери гостинності у повоєнний період [Електронний ресурс] / Н. М. Бабко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 61-63.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в