Філософія ХХІ сторіччя в контексті глобальних екологічних завдань. Епоха глобалізаіції та глобалізація освіти: філософський погляд
Дата
2024
Автори
DOI
https://doi.org/10.20998/2227-6890.2024.2.11
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Стаття присвячена аналізу сучасного стану філософсько-екологічних досліджень в контексті глобальних технологій та питань потреби модернізації системи освіти з урахуванням збереження національних традицій як чинника стабільного розвитку держави, зокрема. Доведено першочергове питання як підготовки кадрів загальних дисциплін, так і формування у технічної та гуманітарної еліти системи світогляду із збереженням традиційних джерел китайської конфуціанської традиції шанобливого ставлення до природи, та, зокрема, до екологічних чинників філософсько-екологічної освіти в освітньому процесі демократичного Китаю. Підкреслено значення аналізу та впровадження констант успішної економічної складової у розвиток освіти та філософії, стратегії модернізації та вдосконалення професійної скерованості менеджерів освітньої галузі.
The article is devoted to the analysis of the current state of philosophical and ecological research in the context of global technologies and issues of the need to modernize the education system, taking into account the preservation of national traditions as a factor in the stable development of the state, in particular. The primary issue of both the training of personnel of general disciplines and the formation of a worldview in the technical and humanitarian elite with the preservation of the traditional sources of the Chinese Confucian tradition of respectful attitude to nature, and, in particular, to the ecological factors of philosophical and ecological education in the educational process of democratic China, has been proved. The significance of the analysis and implementation of the constants of a successful economic component in the development of education and philosophy, the strategy of modernization and improvement of the professional direction of managers in the education sector is emphasized.
The article is devoted to the analysis of the current state of philosophical and ecological research in the context of global technologies and issues of the need to modernize the education system, taking into account the preservation of national traditions as a factor in the stable development of the state, in particular. The primary issue of both the training of personnel of general disciplines and the formation of a worldview in the technical and humanitarian elite with the preservation of the traditional sources of the Chinese Confucian tradition of respectful attitude to nature, and, in particular, to the ecological factors of philosophical and ecological education in the educational process of democratic China, has been proved. The significance of the analysis and implementation of the constants of a successful economic component in the development of education and philosophy, the strategy of modernization and improvement of the professional direction of managers in the education sector is emphasized.
Опис
Ключові слова
образ природи, Китай, китайська філософія, конфуціанство, наукове мислення, глобалізація, філософія екології, філософія освіти, Image of nature, scientific thinking, China, Chinese philosophy, Confucianism, globalization, philosophy of ecology, philosophy of education
Бібліографічний опис
Чжан Хунвей Філософія ХХІ сторіччя в контексті глобальних екологічних завдань. Епоха глобалізаіції та глобалізація освіти: філософський погляд / Чжан Хунвей // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 2. – С. 76-80.