Маркетингові стратегії розвитку освіти в Україні у післявоєнний період
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
розвиток освіти в Україні, сучасні маркетингові стратегії, конкурентоспроможність, освітні інституції, цілі сталого розвитку, брендинг освітніх закладів, розвиток співпраці
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Маркетингові стратегії розвитку освіти в Україні у післявоєнний період [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова, М. В. Клімов // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 183-186.
