Використання цифрового маркетингу для відновлення галузі гостинності та туризму в Україні у повоєнний період
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
гостинність, туризм, маркетингові істратегії, повоєнний період, цифровой маркетинг, соціальні мережі, контент-маркетинг, оптимізація, інформаційні портали
Бібліографічний опис
Стамат В. М. Використання цифрового маркетингу для відновлення галузі гостинності та туризму в Україні у повоєнний період [Електронний ресурс] / В. М. Стамат, А. С. Пелюшкевич // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 332-335.
