Публікація: Маркетингові механізми як інструмент забезпечення конкурентних переваг підприємства
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Самойлов О. В. Маркетингові механізми як інструмент забезпечення конкурентних переваг підприємства / Самойлов О. В., Романчик Т. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 33-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2025, 14-17 травня 2025 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2025. – С. 1064.
