Модель управління формуванням та використанням бренд-капіталу на промисловому підприємстві

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті запропоновано комплекс заходів, спрямованих на створення системи управління бренд-капіталом (СУБК). Виконано обґрунтування переваг СУБК-зорієнтованого підприємства, його кроків, направлених на запобігання прийняття персоналом стихійних або вузькоспеціалізованих управлінських рішень, з метою підвищення його конкурентних позицій на ринку, а також виявлення потенціалу, що впливає на загальну брендингову політику підприємства й економічну ефективність його діяльності.
In the article the complex of measures is offered directed on creation of brand-capital system management (BCSM). The ground of advantage of BCSM is given are enterprises, his steps directed on prevention of acceptance of elemental or strictly specialized administrative decisions a personnel, with the purpose of increase of his competition positions at the market, and also exposures of potential which renders the necessary affecting general brendingovuyu policy of enterprise and economic`s efectivity of its activity.

Опис

Ключові слова

брендинг, брендингова політика, економічна ефективність, управління бренд-капіталом, маркетинг, менеджмент підприємства, brending, brending policy, brand-capital, economic efficiency, brand-capital control system, marketing, management of enterprise

Бібліографічний опис

Воліков В. В. Модель управління формуванням та використанням бренд-капіталу на промисловому підприємстві / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040). – С. 67-74.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в