Формування маркетингової програми просування на ринок аграрної продукції
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Анотація
В доповіді доведено, що формування маркетингової програми спрямоване на створення комплексного підходу до позиціонування продукції, підвищення її конкурентоспроможності та збільшення частки на цільових ринках. Важливими аспектами є аналіз ринку, розробка стратегії просування, визначення інструментів маркетингових комунікацій, ціноутворення, вибір каналів збуту та оцінка ефективності заходів
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Формування маркетингової програми просування на ринок аграрної продукції [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова, О. В. Масалаб // Роль молоді у розвитку АПК України : зб. матеріалів 9-ї міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, аспірантів і молодих вчених, 15–16 квітня 2025 р. / Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : НУБіП України, 2025. – С. 194-196. – Отримано з https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u317/2025_zbirnik_15-16.04.25_sait_11.06.25.pdf, вільний (дата звернення: 28.07.2025 р.).
