Когнітивно-методологічний потенціал високих технологій в освіті Китаю
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
доктор філософії
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
В10 – Філософія
Рада захисту
Разова спеціалізована рада ДФ ДФ 64.050.221
Установа захисту
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Науковий керівник/консультант
Дольська Ольга Олексіївна
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) за спеціальністю В10 ‒ Філософія ‒ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, 2025.
У дисертаційній роботі вирішується науково-прикладна задача ‒ аналіз стану освіти Китаю за умов використання високих технологій із наголосом на їх когнітивно-методологічному потенціалі, на траєкторіях змін у техніках мислення суб’єкта освіти, які стають можливими при зверненні до нових моделей навчання.
Об’єктом дослідження є високі технології в освіті.
Предметом дослідження є когнітивно-методологічний потенціал високих технологій в освіті Китаю.
Метою дисертаційної роботи є філософсько-антропологічне осмислення можливостей високих технологій в освіті Китаю за умов трансформацій мислення людини та зверненню до нових моделей навчання, які оформлюються завдяки активному використанню технологічних можливостей і впливають на зміни когнітивно-методологічного характеру.
Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) in the specialty В10 ‒ Philosophy ‒ National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», Kharkiv, 2025.
The dissertation work solves a scientific and applied task - the analysis of the state of education in China under the conditions of using high technologies with an emphasis on their cognitive and methodological potential, on the trajectories of change in the techniques of thinking of the subject of education, which become possible when turning to new models of learning.
The object of research is high technologies in education.
The subject of the study is the cognitive and methodological potential of high technologies in education in China.
The purpose of the dissertation is a philosophical and anthropological understanding of the possibilities of high technologies in Chinese education under the conditions of transformations of human thinking and the appeal to new models of learning, which are formed due to the active use of technological capabilities and affect changes of a cognitive and methodological nature.
Опис
Ключові слова
філософія освіти, високі технології, освіта Китаю, мислення, моделі мислення, інтелектуальна революція, пізнання, моделі навчання, когнітивно-методологічний потенціал моделей навчання, інформаційно-технологічне суспільство, техніка, philosophy of education, high technology, Chinese education, thinking, thinking models, intellectual revolution, cognition, learning models, cognitive and methodological potential of learning models, information and technological society, technique
Бібліографічний опис
Сунь Вей Когнітивно-методологічний потенціал високих технологій в освіті Китаю [Електронний ресурс] : дис. ... д-ра філософії : спец. В10: галузь знань B / Сунь Вей; наук. керівник Дольська О. О.; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2025. – 219 с.
