Принципи керування дизель-генераторами двохдизельної енергетичної установки тепловоза в процесах перерозподілу навантаження між ними
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Показано, що в двохдизельній енергетичній установці тепловоза при динамічній зміні навантаження дизель-генераторів з асинхронного на синхронне та у зворотному напрямку, виникнуть небажані просадка або коливання ефективної потужності установки. Запропоновані заходи, які дозволять уникнути цих явищ.
In the article it is shown that in a locomotive two-diesel power station under dynamic changes of diesel generators load from asynchronous to synchronous and vice versa, an unwanted slump or vibrations of efficient station power may happen. The measures that will help to avoid these phenomena are represented.
In the article it is shown that in a locomotive two-diesel power station under dynamic changes of diesel generators load from asynchronous to synchronous and vice versa, an unwanted slump or vibrations of efficient station power may happen. The measures that will help to avoid these phenomena are represented.
Опис
Ключові слова
навантаження асинхронне, навантаження синхронне, просадка, коливання, потужність
Бібліографічний опис
Панасенко М. В. Принципи керування дизель-генераторами двохдизельної енергетичної установки тепловоза в процесах перерозподілу навантаження між ними / П. В. Панасенко, В. І. Пелепейченко, М. І. Сергієнко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2014. – № 1. – С. 117-123.