Якість послуг у готельно-ресторанному бізнесі як об'єкт фінансово-економічного аналізу
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
готельно-ресторанний бізнес, готельно-ресторанна справа, конкурентоспроможність, попит, конкуренція, клієнти
Бібліографічний опис
Побережна Н. М. Якість послуг у готельно-ресторанному бізнесі як об'єкт фінансово-економічного аналізу [Електронний ресурс] / Побережна Н. М. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 12 листопада 2025 р. : у 2 ч. Ч. 2 / прогр. ком.: Марченко А. П., Данько Т. В., Нагі С. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко, Д. В. Райко, Л. С. Безугла [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2025. – С. 91-93.
