Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.
The term «souvenir advertising» is introduced in the article, in terms of its marketing opportunities. Five interpretations of the term, which authors of this area researched, are given. The role of souvenirs for companies in the modern world is defined. There is a number of rules that should be respected by the company for the effective usage of souvenirs for its development
The term «souvenir advertising» is introduced in the article, in terms of its marketing opportunities. Five interpretations of the term, which authors of this area researched, are given. The role of souvenirs for companies in the modern world is defined. There is a number of rules that should be respected by the company for the effective usage of souvenirs for its development
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингові комунікації, реклама, фірмовий стиль, ефективність, сувенір, marketing, marketing communications, advertising, corporate identity, efficiency
Бібліографічний опис
Кобєлєв В. М. Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії / В. М. Кобєлєв, Д. С. Дятлова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 133-138.