Вісник № 19
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 19 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування плану заходів щодо збільшення обсягу продажів та прибутку на тов "VLADI"(НТУ "ХПІ", 2018) Опарій, Євгеній Олександрович; Бутко, Тетяна СергіївнаВ роботі проведено дослідження теоретичних аспектів прибутку, намічено шляхи підвищення прибутку та основні стратегії розширення та вдосконалення діяльності підприємства. Було запропоновано орендувати приміщення-склад на ринку Барабашово та описано із технічної точки зору оптову точку збуту продукції діючого підприємства ТОВ "VLADI" з доставкою по Україні. Розраховано показники ефективності введення нового проекту.Документ Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукції(НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Маслак, Марія ВолодимирівнаУ статті обґрунтовано основні групи факторів, що визначають ефективність трансферу інтелектуальних технологій. В якості основних факторів виділені результати цінової, інноваційної, інвестиційної та маркетингової політики. Запропоновано методичні положення системного підходу до трансферу інтелектуально-інноваційних технологій, який комплексно включає в себе вартісні (цінові), ринкові (маркетингові), сутнісні (інноваційні) характеристики, а також до оцінює перспективи практичного використання об'єкта трансферу для потенційного споживача (інвестиційні характеристики). Результати дослідження апробовані на ряді промислових підприємств та в університетських структурах.Документ Роль інвестиційної стратегії у розвитку підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Скотнікова, Любов Петрівна; Угрімова, Ірина ВолодимирівнаВ статті розглядається сутність, принципи розробки стратегії ефективності інвестиційної діяльності підприємства, особливості впровадження інвестиційних проектів. Пропонується методичний підхід до формування інвестиційної політики для подальшого обґрунтування важливості реалізації інвестиційної стратегії розвитку підприємства.Документ Застосування Agile-управління та Agile-маркетингу на підприємствах в міжнародному бізнесі(НТУ "ХПІ", 2018) Чайкова, Олена Ігорівна; Подмокова, Анастасія Юріївна; Губанов, Павел ОлеговичУ статті розглядаються підходи Agile-управління на підприємствах. Наведено характеристики та риси Agile – гнучкої методології управління проектами. Визначено важливість застосування ключових показників ефективності для оцінки якості та швидкості виконання обов’язків персоналом в Agile. Відображена інформація щодо світових тенденцій застосування Agile-методів, динаміки змін показників. Виділені причини, які спонукають підприємства міжнародного бізнесу до впровадження Agile-управління. Розкрите визначення поняття Agile – маркетингу. Виокремленні відмінності принципів Agile-маркетингу від класичного маркетингу. Наведено приклади застосування Agile-підходу в маркетингу підприємствами світу.Документ Аналіз проблем прогнозування інноваційного розвитку економіки України на прикладі енергетичної сфери(НТУ "ХПІ", 2018) Могилко, Олена ВікторівнаУ даній статті проаналізовано проблеми прогнозування в інвестиційно-інноваційній діяльності в Україні. Показано такі проблеми, як визначення основного напрямку соціально-економічного розвитку країни; стратегії відновлення економіки; створення методичної й інформаційної баз; узгодження результатів прогнозування з державними програмами. Обґрунтовано необхідність розвитку нетрадиційних і відновлюваних джерел енергії (НВДЕ) в Україні для підвищення рівня енергетичної ефективності, енергетичної безпеки та вирішення екологічних проблем. Зроблено висновки і визначені першочергові заходи для вирішення поставлених проблем.Документ Краудфандинг як шлях залучення коштів(НТУ "ХПІ", 2018) Хорошилова, Ірина ОлександрівнаУ нестабільних умовах сьогодення, що характеризуються зменшенням чисельності інвесторів і значним відтоком інвестицій із країни з огляду на соціально-економічну кризу, підприємства та підприємці вимушені шукати нові джерела отримання фінансових ресурсів, серед яких в останні роки чільне місце належить краудфандингу як новітньому методу фінансування. Але даний спосіб отримання капіталу не регламентується законом і досі не зрозуміло як бути з податками, які зазвичай сплачують при використанні типового методу залучення грошей.Документ Шляхи вдосконалення аутсорсингових послуг сервісних ремонтних служб промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Передрій, Андреа Елізабет ЮріївнаСтаття присвячена розкриттю комплексу питань, пов'язаних з оцінкою ефективності передачі на аутсорсинг сервісних ремонтних служб великого промислового підприємства. Актуальність такого механізму в українській економіці пов'язана з тим, що утримання власного ремонтного господарства на великих промислових підприємствах є вагомим фактором зниження його прибутку. Організація сервісної ремонтної служби відкриває широкі перспективи підвищення ефективності виробництва та підвищення якості продукції, яка випускається.Документ Аспекты сиергетики в экономике здравоохранения(НТУ "ХПИ", 2018) Садовский, Виктор Артемович; Семенченко, Галина Владимировна; Удовичеко, Наталья НиколаевнаВ статье рассматриваются эволюционные закономерности явлений в экономике здравоохранения. Изложен подход к совершенствованию механизма управления с позиций синергетики. Проблема рассматривается с учетом принципов самоорганизации инновационных механизмов управления. Использование маркетингового инструментария и синергетического подхода в управлении здравоохранением, внедрения организационных, технологических, экономических инноваций способствует достижению устойчивости функционирования саморазвивающейся системы. Эффективность функционирования медицинских учреждений зависит от их статуса, а именно, перевода их из статуса государственных учреждений в ранг государственных предприятий.Документ Загальні тенденції розвитку хлібопекарських підприємств України(НТУ "ХПІ", 2018) Літвиненко, Олександра Олександрівна; Мерзлікіна, Юлія Миколаївна; Саєнко, Юлія ВолодимирівнаДосліджено загальні тенденції розвитку хлібопекарських підприємств України, проблеми і перспективи подальшого розвитку в сучасних умовах господарювання. Надано класифікацію по потужності виробництва наявних сегментів хлібопекарських підприємств. Визначено основні показники вибору споживачів хлібобулочних виробів та розкрито їх сутність. У роботі зроблено акцент щодо перспективності наявності індивідуальної упаковки хлібопекарських виробів, яка за оцінками фахівців, в Україні на сьогоднішній день складає близько половини ринку. Індивідуальна упаковка – це презентабельність, гігієнічність, транспортабельність і гарантований термін зберігання. З огляду на те, що багато вітчизняних виробників хлібопекарських виробів, для утримання займаної частки ринку, йдуть по шляху здешевлення своєї продукції за рахунок менш дорогої упаковки у роботі запропоновано розглянути доцільність та економічність упаковки флоу-пак. Зроблено висновок, що всі вимоги вибору споживачів можуть задовольнити саме приватні пекарні, роблячи свою продукцію конкурентоспроможною і цікавою споживачеві. Слідуючи тенденціям ринку безпрограшною буде позиція підприємств, зорієнтован их на стратегію свіжої випічки і постачання споживачам якісної продукції за прийнятною ціною.Документ Техніко-економічне обгрунтування об'єктів енергетичного комплексу(НТУ "ХПІ", 2018) Проскурня, Олена МихайлівнаВизначено, що техніко-економічне обґрунтування для об'єктів енергетичного комплексу є необхідним як для інвестора, так і для держави. Це дослідження, в ході підготовки якого проводиться ряд робіт з вивчення та аналізу всіх складових проекту і розробці термінів окупності. Для розробки техніко-економічного обґрунтування у сфері енергетики необхідна спільна праця групи фахівців різних професій: проектувальників, теплотехніків, економістів та ін. Проаналізовано структуру техніко-економічного обґрунтування для об'єктів споживання і генерації електроенергії. Техніко-економічне обґрунтування будівництва об'єктів генерації електричної енергії, в рівній мірі орієнтовано на їх роботу і на оцінку їх впливу на навколишнє середовище.Документ Актуальні проблеми управління оборотними активами підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Хаустова, Ірина ЄвгенівнаДана робота присвячена дослідженню окремих аспектів управління оборотними активами і оборотним капіталом в умовах економічного спаду, досліджено проблему формування та використання оборотного капіталу. У роботі були запропоновані такі інструменти для вирішення зазначених проблем, як розрахунок оптимального показника замовлень, проведення моніторингу фінансового стану, розробка документів внутрішнього регламенту, а також проаналізовані результати залучення методичного інструментарію в управлінську роботу. Розглядається управління оборотними активами підприємства в загальному комплексі проблем підвищення ефективності їх використання.Документ Економічна безпека як індикатор якості економічного управління підприємством(НТУ "ХПІ", 2018) Ларка, Людмила Сергіївна; Маркіна, Альона Олександрівна; Мещерякова, Анна СергіївнаЕкономічна безпека розглядається як індикатор ефективності економічного управління підприємством. Мета статті – визначення основних напрямів підвищення рівня економічної безпеки підприємства. Застосовано загальнонаукові методи пізнання для систематизації зовнішніх та внутрішніх загроз економічній безпеці підприємства. Визначено характер впливу таких зовнішніх індикаторів економічної безпеки, як розмір валового внутрішнього продукту, рівень безробіття, темпи економічного зростання, демографічні показники, енергетична залежність України, рівень та якість життя, особливості євроінтеграції України, розмір державного боргу. Визначено характер впливу таких груп внутрішніх індикаторів економічної безпеки, як техніко-технологічні, фінансові та кадрові.Документ Ситемно-компонентний аналіз при обліку електронних грошей(НТУ "ХПИ", 2018) Ковальова, Тетяна ВолодимирівнаАктуальність цього дослідження полягає у тому, що вченими приділяється недостатньо уваги щодо залучення наукових методів дослідження при вивченні певних об’єктів обліку. У статті обґрунтована можливість використання системно-компонентного аналізу при дослідженні обліку електронних грошей. Цей науковий метод ураховує всі складові (компоненти), які прямо або опосередковано впливають на ефективність облікового процесу електронних грошей. У роботі виділено та досліджено три компонента: "людина", "техніка", "середовище", "процеси".Документ Фактори, що впливають на визначення інвестиційної привабливості та вартості бізнесу(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана ВолодимирівнаЗапропоновано основні фактори, що впливають на оцінку вартості компанії, та на основі емпіричного дослідження визначено кореляційний зв'язок між значенням цих факторів та вартістю компаній металургійної галузі. Найбільш значущими фінансовими показниками було визначено рентабельність власного капіталу та темпи росту компанії. Найбільш значущими не фінансовими чинниками визначено якість управління підприємством та рівень ризику. Між значенням інвестиційної привабливості та ринковою вартістю підприємства та рентабельністю активів і ринковою часткою підприємства визначено кореляційний зв'язок середньої сили.Документ Сутність і економічна природа фінансових ресурсів підприємств(НТУ "ХПІ", 2018) Другов, Олена Сергіївна; Бережна, Юлія ВалеріївнаУ статті розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття "фінансові ресурси", уточнено дефініцію "фінансові ресурси підприємства", визначено критерії класифікації фінансових ресурсів. В ході дослідження сформульовано одну з основних проблем господарюючих суб’єктів недостатній обсяг фінансових ресурсів. Визначено основні макро- і мікроекономічні чинники процесу управління фінансовими ресурсами. Здійснено оцінку впливу окремих складових елементів зовнішньої і внутрішньої управлінської середовища на загальну ефективність господарювання підприємств.Документ Підвищення якості інвестиційних проектів завдяки введенню додаткових елементів інформаційного масиву(НТУ "ХПІ", 2018) Крамськой, Дмитро Юрійович; Нотовський, Павло ВалентиновичУзагальнено теоретичні положення та практичний досвід питань, щодо підвищення якості інвестиційних проектів, за рахунок введення необхідних нововведень, а саме додаткових елементів інформаційного масиву. Практичне значення дослідження полягає в можливості значного підвищення якості інвестиційних досліджень з одночасною мінімізацією витрат на передінвестиційну експертизу та ризику інвестицій в розробку неперспективних проектів. Дослідження має прикладний характер й призначене для практичної розробки інвестиційних проектів. Запропоновані прийоми рекомендовані для застосування при розробці інвестиційних проектів підприємцями, експертами, консультантами, також для аналізу й оцінки розроблених проектів приватними інвесторами та банківськими службовцями. Проекти, розроблені у відповідності до пропозицій, викладених в дослідженні, розраховані на таких користувачів, як внутрішній або іноземний інвестор, кредитний відділ вітчизняного або закордонного банку. Також результати дослідження можуть застосовуватись для складання бізнес-планів для внутрішнього користування на підприємстві.Документ О временной природе конкурентоспособности, экономического потенциала и потенциала развития предприятия(НТУ "ХПИ", 2018) Шпак, Сергей АлександровичИсследована временная природа конкурентоспособности, экономического потенциала и потенциала развития предприятия и их взаимосвязи. Установлено, что экономический потенциал и потенциал развития являются точечными по времени признаками и характеризует предельные возможности генерирования прибыли и структурной адаптации предприятия, а конкурентоспособность, отражая способность предприятия генерировать приемлемую прибыль на длительной основе, является интегральным по времени признаком, уровень которого обусловливается экономическим потенциалом и потенциалом развития.Документ Перспективи розвитку ринку альтернативної енергетики в Україні(НТУ "ХПІ", 2018) Тимофєєва, Катерина ОлександрівнаЗроблено аналіз енергетичного ринку України, визначені ключові фактори: законодавчі, економічні, технологічні, адміністративні, географічні та інформаційна – психологічні, які стимулюють розвиток альтернативної енергетики. Проаналізовані зміни в законодавчій базі щодо використання відновлювальних джерел енергій (ВДЕ). Розглянута стратегія України по розвитку ВДЕ. Приведена динаміка змін "зеленого тарифу" для сонячної та вітряної енергетиці. В роботі проілюстрована необхідність внесення змін у виробництво електроенергії, яка обумовлена сучасними технологічними тенденціями та необхідністю підвищення енергоефективності та енергобезпеки країни.Документ Особенности рекламы в сфере услуг(НТУ "ХПІ", 2018) Романчик, Татьяна Владимировна; Вышиванюк, Ксения ГригорьевнаВ статье рассматриваются общие тенденции рекламы, а также особенности рекламы в сфере услуг. Услуги как предмет купли-продажи имеют специфические особенности, отличные от товара, что проявляется и в рекламной деятельности тоже. Такие специфические черты требуют специальных подходов к организации рекламной деятельности, что обусловило актуальность выбранной темы. Рассмотрены роль рекламы и ее влияние в современном обществе. Роль продвижения предприятий сферы услуг рассмотрена с точки зрения эффективного маркетинга. Проанализированы поведенческие факторы потребителей, влияющие на эффективность работы фирмы в сфере услуг, а также их влияние на рекламу. Определена последовательность разработки концепции предприятия сферы услуг для формирования непосредственно рекламной кампании предприятия.Документ Методичні підходи щодо оцінки ефективністі маркетингової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Василюк, Катерина ОлександрівнаПоказано, що у сучасному бізнес-середовищі, маркетингова діяльність – це складний, багатоаспектний процес, який впливає на кінцевий результат діяльності будь-якого підприємства. Виконано аналіз існуючих підходів щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності, їх переваги, недоліки та область застосування на основі праць вітчизняних і зарубіжних вчених. Визначено роль і місце оцінки ефективності маркетингової діяльності як складової оцінки ефективності всього бізнесу підприємства. Запропоновано підхід щодо проведення оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства, який дозволяє вирішувати як тактичні, так і стратегічні завдання підприємства. Ефективність маркетингової діяльності пропонується вимірювати за допомогою системи показників в двох напрямах: тактичному та стратегічному. При такому підході враховується часовий аспект виконання поставлених цілей і завдань, визначаються причинно-наслідкові зв'язки між результатами діяльності та факторами, що зумовили цей результат. Наведено класифікацію показників оцінювання ефективності маркетингової діяльності.