Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Analysis of tenseness and durability of the main parts for the cutting part of UKD 200-500 coal shearer
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Kovalchuk, O.; Berezhnyj, R.; Nezhebovskyj, V.; Ustynenko, O.
    JSC "Kharkiv Machine-Building Plant "Svitlo Shahtarja" has created and introduced into serial production a new generation UKD 200-500 coal shearer. The most loaded element of the shearer is its cutting part. It is a three-stage reducer with an electric motor. Calculations for the strength and durability of gearing, shafts, bearings, spline, pinned and hinge joints have been carried out. The modeling of the stress-strain state for the main parts and assemblies by the finite element method has also been carried out. Calculations have shown that the strength and durability of all parts is ensured. Consequently, the required durability of 15000 hours and the average resource before major overhaul are not less than 800...1000 thousand tons are provided.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз напружено-деформованого стану двошарової головки ендопротезу кульшового суглобу людини
    (НТУ "ХПІ", 2016) Криворучко, Д. В.; Сохань, С. В.; Холявка, С. П.; Ємельяненко, С. С.; Мельнік-Кагляк, Н. О.
    Ендопротези кульшового суглобу являють собою шарнір, який використовується в медицині для заміни зношених або пошкоджених суглобів. Однак дотепер існує проблема забезпечення їх довготривалої експлуатації, яка залежить від зносостійкості несучих поверхонь шарнірного з’єднання. Все це потребує вдосконалення конструкцій суглобів для кращого використання можливостей застосовуваних матеріалів, а вибір конструктивних параметрів має здійснюватися з аналізу напружено-деформованого стану конструкції. Для вирішення даної задачі ідеально підходить комп’ютерне моделювання методом скінчених елементів. У даній роботі представлено результати аналізу напружено-деформованого стану двошарової головки у рухомому з’єднанні ендопротезу кульшового суглобу. Технологія виготовлення кульшової головки ендопротезу не менш як із двох шарів передбачає поєднання зовнішньої зносостійкої сапфірової або керамічної оболонки відносно малої товщини з пластичною серцевиною з металу. Методом скінчених елементів розрахований напружено-деформований стан двошарової головки кульшового суглобу з урахуванням особливостей матеріалів ендопротезу та фізіології людини. Визначені параметри, які найбільше впливають на навантажувальну здатність конструкції ендопротезу кульшового суглобу.
  • Ескіз
    Документ
    Роз'ємні з'єднаня деталей, виготовлених з вуглепластику
    (НТУ "ХПІ", 2016) Довгополов, А. Ю.; Некрасов, С. С.
    З метою дослідження можливості утворення компонентів роз’ємних з’єднань деталей машин з вуглепластику, була проведена порівняльна характеристика різних критеріїв міцності, напружень та деформацій що виникають в основних роз’ємних з’єднаннях з аналогічними параметрами виробів з вуглепластиків. На основі проведеного порівняльного аналізу встановлена можливість, розрахунку оптимальних характеристик матеріалу, компонентів з’єднання. Завдяки чому запропонована можливість застосування вуглепластику у роз’ємних з’єднаннях, для яких основні критичні напруження задовольнятимуть умовам міцності та жорсткості даного композиційного матеріалу, при використанні правильної схеми армування, де основні силові фактори які виникають в з’єднанні направлені в напрямку армування волокон.