Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1705

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tmm-sapr

Від 2005 року кафедра має назву "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин”, попередня назва – кафедра "Теорія механізмів, машин і роботів" (від 1991), первісна назва – кафедра "Теорія механізмів і машин" (від 1920).

Кафедра "Теорія механізмів і машин" створена у 1920 році після злиття Жіночого політехнічного інституту з Харківським технологічним. Першим завідувачем кафедри став професор Яків Лазарович Геронімус, який суттєво вплинув на розвиток наукової школи з теорії механізмів і машин.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Метод конечных элементов при моделировании напряженно-деформированного состояния каркаса кабины трактора
    (НТУ "ХПИ", 2016) Сергиенко, Николай Егорович; Чубань, Марина Александровна; Ткачук, Николай Анатольевич; Васильев, Антон Юрьевич; Грабовский, Андрей Владимирович; Макарчук, А. А.; Сергиенко, Д. Е.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу проектирования и доводки каркаса кабины тягово-транспортной машины
    (НТУ "ХПИ", 2015) Ткачук, Николай Анатольевич; Сергиенко, Николай Егорович; Грабовский, Андрей Владимирович; Васильев, Антон Юрьевич; Сергиенко, Антон Николаевич; Майданюк, В. Г.
  • Ескіз
    Документ
    Создание параметрических моделей сендвич-панелей и исследование их жесткостных характеристик
    (НТУ "ХПИ", 2015) Васильев, Антон Юрьевич; Березин, Максим Николаевич; Васильев, Юрий Константинович
    В статье рассматривается вопрос соотношения весовых, жесткостных и прочностных характеристик различных типов сендвич-панелей по сравнению с аналогичными гомогенизированными. Анализируется характер изменения основных характеристик от параметров конструкции. Показано, что использование сендвич-панелей может привести к существенной экономии массы и снижению материалоемкости по сравнению с гомогенными пластинами при сохранении того же уровня жесткости. Экономия массы может достигать 60%. Для рациональных вариантов понижение уровня напряжений колеблется в пределах 25-65% для эквивалентных по весу конструкций, и повышение – на 25-35% для эквивалентных по жесткости.