Кафедра "Деталі машин та гідропневмосистеми"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2806

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dmpm

Від 2017 року кафедра має назву "Деталі машин та гідропневмосистеми" після приєднання до неї кафедри "Гідропневмоавтоматика та гідропривод", попередня назва – "Деталі машин і прикладна механіка", первісна назва – "Деталі машин".

Кафедра "Деталі машин" (від 1902) веде своє походження з механічного відділення Харківського практичного технологічного інституту, на якому викладався загальний курс "Опір матеріалів і побудова машин". У 1894 р. вперше було введено читання спеціального курсу "Деталі машин", який викладав організатор і перший директор інституту професор Віктор Львович Кирпичов (1845-1913 р.). Подальша – "Деталі машин і прикладна механіка" (від 1985) – після об’єднання кафедри "Деталі машин" з кафедрою "Технічна механіка". Першим очільником кафедри «Деталі машин» (1902–1926) був професор Тир Вадим Ерастович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту, забезпечує загальноінженерну і спеціальну підготовку студентів технічних спеціальностей. Кафедра є колективним членом Міжнародної асоціації фахівців-гідравліків.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу жорсткості діафрагми гідравлічного захисту заглибного електродвигуна на ефективність його роботи
    (НТУ "ХПІ", 2008) Андренко, Павло Миколайович; Білокінь, І. І.; Дмитрієнко, Ольга Вячеславівна; Стеценко, Ю. М.
    Розроблено математичну модель гідравлічного захисту заглибного електродвигуна. Проведено аналітичні дослідження впливу жорсткості діафрагми гідрозахисту на ефективність його роботи. Дано рекомендації щодо її вибору.
  • Ескіз
    Документ
    Лабіринтно-гвинтові насоси
    (ФОП Панов, 2017) Андренко, Павло Миколайович; Лебедєв, Антон Юрійович
    У монографії наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень з проектування лабіринтно-гвинтових насосів. Особливу увагу приділено розробці сучасної теорії їх робочого процесу, встановленню впливу конструктивних параметрів та характеристик робочої рідини на робочі характеристики насоса. Розглянуто питання оптимізації параметрів лабіринтно-гвинтових насосів, надійності. Встановлено показники їх технічного рівня. Для наукових працівників, інженерів, аспірантів та студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Робочий процес редукційного клапана гальмівної системи літака
    (НТУ "ХПІ", 2012) Андренко, Павло Миколайович; Свинаренко, М. С.; Блошенко, Р. Ю.
    Описано робочі процеси в редукційному клапані гальмівної системи літака. Наведена його розрахункова схема та математична модель робочого процесу, що комплексно враховує нестаціонарність гідродинамічних процесів, параметри робочої рідини та коефіцієнт витрат, що змінюються
  • Ескіз
    Документ
    Параметричні дослідження гідравлічного гасителя пульсацій тиску з автоматичним підстроюванням параметрів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Андренко, Павло Миколайович; Свинаренко, М. С.; Рємєтова, А. Х.
    Запропоновано узагальнену математичну модель гасителя пульсацій тиску з автоматичним підстроюванням параметрів у безрозмірних конструктивних параметрах. Встановлено вплив безрозмірних конструктивних параметрів гасителя та частоти пульсацій тиску в гідроагрегаті на його коефіцієнт гасіння. Запропоновано використовувати для багатокритеріальної оптимізації конструктивних параметрів гасителя узагальнений критерій гашення пульсацій тиску, а для встановлення його технічного рівня – масогабаритний критерій.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахункові дослідження робочого процесу в гідравлічній гальмівній системі літака у режимі гальмування
    (НТУ "ХПІ", 2013) Андренко, Павло Миколайович; Блошенко, Р. Ю.
    На основі загальних рівнянь механіки та гідромеханіки запропоновано узагальнену математичну модель робочого процесу гідравлічної системи. Сформульовані припущення, що прийняті при її розробці. Наведено опис роботи та результати розрахункових досліджень робочого процесу гальмівної системи літака у режимі гальмування. Встановлено раціональний закон переміщення запірно-регулюючого елемента клапана