Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm

Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування математичної мови в контексті дистанційного навчання майбутніх ІТ-фахівців
    (CPN Publishing Group, 2021) Дубініна, Оксана Миколаївна; Тоніца, Олег Володимирович
    Сучасному навчальному процесу притаманне збільшення обсягу дистанційної освіти. До того ж при підготовці ІТ-фахівців вища інженерна школа постає перед необхідністю подолання протиріччя між професійно затребуваним широким спектром математичних знань і умінь для вище названих фахівців і обмеженістю у часі отримання вищої професійної освіти. Актуальність роботи детермінується тим, що здатність сучасних фахівців, які беруть участь в індустріальному виробництві програмної продукції, до синтезу та компетентного використання у своїй професійній діяльності математичного апарату, залежить від опанування ними математичної мови, як універсального інформаційно-зберігаючого, комунікативного, трансляційного, інтегруючого наукове знання інструменту загальнопланетарного застосування. Поглиблене вивчення математичної мови та розвиток математичного мовлення здобувачів вищої освіти у галузі інформаційно-комунікаційних технологій сприяє продуктивному використанню потенціалу математики задля інтенсифікації навчального процесу по підготовці цих фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розробки та запровадження методики з визначення коефіцієнту сформованості лідера
    (SSPG Publish, 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті запропоновано методику по визначенню коєфіцієнту сформованості лідера у майбутніх фахівців на підставі системно-квалітативного підходу, що поєднує в собі системність і принципи квалітології. Авторами виконано розрахунок коефіцієнту сформованості лідера. Представлено шкалу оцінювання рівня сформованості лідера: коефіцієнт рівня сформованості лідера, L (%) та підсумкову характеристику високого, середнього та низького рівня лідера.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання професійно значущих лідерських якостей майбутніх викладачів вищої школи в умовах освітніх трансформацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Дубініна, Оксана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Довіра як педагогічна технологія виховання інженера-лідера IT-галузі у вищій технічній школі
    (2020) Дубініна, Оксана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрування у технічних розрахунках транспортних систем з використанням комп'ютерної математики
    (Мадрид, 2020) Дубініна, Оксана Миколаївна; Любарський, Борис Григорович; Єріцян, Багіш Хачикович; Рябов, Євген Сергійович
    Навчально-методичний посібник містить теоретичні відомості, докладно розібрані приклади, задачі для аудиторного та самостійного розв’язку, а також 30 варіантів типових індивідуальних домашніх завдань. Призначено насамперед для студентів, що здобувають вищу освіту у галузі знань транспорту, може бути корисним студентам і викладачам усіх технічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-емпіричні аспекти визначення змісту поняття “професійна відповідальність педагога-лідера”
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дубініна, Оксана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Середа, Наталія Вікторівна
    Статтю присвячено теоретичному та емпіричному дослідженню феномена професійної відповідальності педагога-лідера, який є предметом міждисциплінарного вивчення соціально-гуманітарних наук. Автори звертають увагу, що зміст поняття не визначається його терміном (назвою), але розкривається за допомогою визначення. У ході дослідження встановлено, що визначення є певним завершальним етапом у формулюванні поняття і вирішує такі пізнавальні завдання: розкриває зміст поняття і виокремлює його від інших споріднених понять. У статті представлено результати вивчення теоретичних доробок вітчизняних та закордонних вчених задля визначення із змістом поняттям відповідальність. Розкрито теоретичні аспекти поняття “відповідальність” у філософсько-соціологічному, психологічному та педагогічному вимірах. Дослідниками запропоновано логіко-змістовну модель професійної відповідальності педагога-лідера на основі теоретико-емпіричних аспектів.
  • Ескіз
    Документ
    Методика діагностики професійно значущих якостей педагога-лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дубініна, Оксана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У статті запропоновано діагностичну методику визначення рівня сформованості професійно значущих якостей педагога-лідера на підставі системно-квалітативного підходу, що поєднує в собі системність і принципи квалітології. Наведено визначення сформованості якостей за кожною сферою окремо: емоційно-вольовою, професійно-діяльнісною, когнітивно-пізнавальною, міжособистісних відносин та сферою самовідношення. Авторами виконано розрахунок загального рівня сформованості усіх якостей, що належать до п’яти означених сфер з використанням математичного апарату матричного обчислення. Теоретично обґрунтовано факторно-критеріальну модель педагога-лідера з детальним аналізом усіх блоків, з яких вона складається. Виокремлено та схарактеризовано рівні сформованості професійно значущих якостей педагога-лідера: високий, середній та низький.