Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm
Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Дефініція "математична культура" з точки зору різних підходів до її формування під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія"(Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті проаналізовано вивчення проблемного поля "математичної культури" у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних дослідженнях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з точки зору різних підходів до її формування, а саме акмеологічного, гуманістичного, онтологічного, синергетичного та ресурсного підходів з метою виявлення їх можливостей до формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".Документ Математична культура в системі професійної підготовки інженерів з програмного забезпечення(Українська інженерно-педагогічна академія, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаПроаналізовано місце, роль і важливість математичної культури особистості в професійній підготовці фахівців за напрямом "Програмна інженерія" на сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні. Обґрунтовано необхідність посиленої уваги до формування математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції через вимоги сьогодення до модернізації та інтенсифікації навчального процесу на основі особистісного та компетентнісного підходів. Оскільки саме в належним чином сформованій математичній культурі, на наш погляд, криється резерв можливості вдосконалення професійної підготовки студентів ІТ-спеціалізації.Документ Класифікаційні параметри акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з програмного забезпечення(ТОВ "Щедра садиба плюс", 2014) Дубініна, Оксана МиколаївнаКласифіковано параметри акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з програмного забезпечення електронних пристроїв та автоматизованих систем управління, застосованої при вивченні циклу математичних дисциплін під час професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі.Документ Етапи створення й реалізації акме-технології формування математичної культури студентів за напрямом підготовки "Програмна інженерія"(Класичний приватний університет, 2014) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті з метою створення технологічного фундаменту підготовки студентів у технічних вищих навчальних закладах, об’єктивно затребуваного сучасним ринком праці, наведено етапи розробки акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з виробництва програмного забезпечення автоматизованих систем управління та електронних пристроїв. Виокремлено специфічні вимоги до пропонованої акме-технології, визначено основні методологічні підходи, що детермінують провідні принципи організації педагогічного процесу в дидактичному просторі програмної інженерії, методи, застосовувані в ході практичної реалізації акме-технології.Документ Довіра та вимогливість суб'єктів педагогічної взаємодії як специфіка математичної підготовки студентів за напрямом "Програмна інженерія"(Класичний приватний університет, 2014) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті проаналізовано базову категорію процесу формування математичної культури студентів, а саме педагогічну взаємодію, основними ознаками якої з транслювання і виробництва математичної культури при підготовці вищезазначених фахівців є довіра, повага з одночасною вимогливістю. Ця особливість суб'єкт-суб'єктної освітньої взаємодії детермінована тим, що специфіка галузі програмної інженерії передбачає, як правило, командну роботу над програмним проектом. Тому часто постає проблема довіри й поваги серед учасників проекту, а також виконання суворих вимог стосовно нього, що обов'язково треба враховувати в процесі професійної підготовки відповідних інженерних кадрів.Документ Інформаційно-комунікаційні технології навчання в математичній підготовці інженерів-програмістів(Класичний приватний університет, 2014) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті обґрунтовано доцільність і нагальну необхідність роботи студентів з опанування різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування їх математичної культури, що передбачає поглиблене вивчення нових технологій для супроводу математичної підготовки, що одночасно надає професійно необхідний досвід майбутнім інженерам. Виконане дослідження практичного досвіду підготовки фахівців для ІТ-індустрії дало змогу виокремити основні дидактичні принципи, на яких ґрунтується застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної культури студентів за напрямом підготовки "Програмна інженерія". Основну увагу приділено перевагам застосування систем комп'ютерної математики, технологіям мобільного навчання, інтерактивного спілкування у мережі, проблемам, які виникають при цьому в навчальному процесі.Документ Феномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ери(Класичний приватний університет, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті проаналізовано вивчення проблемного поля математичної культури у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних працях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з погляду різних підходів до її формування, а саме аксіологічного, гносеологічного, історичного, компетентнісного та системного, з метою виявлення їх можливостей для формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".Документ Розвиток просторового мислення засобами геометрії в контексті інформатизації сфери професійної освіти(Молодий вчений, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна; Таранська, О. Л.У статті проаналізовано можливості розвитку на заняттях з нарисної геометрії та інженерної графіки просторового мислення, що є важливим фактором успішного виконання професійної діяльності майбутніх фахівців з промислового дизайну. Визначено необхідні для цього сучасні засоби навчання, пов'язані з інформатизацією освітнього простору. Зазначено вагомість просторово мислення у формуванні математичної культури промислових дизайнерів.Документ Особливості математичної культури майбутнього інженера індустрії програмної продукції(Донецький національний університет, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаДосліджено особливості математичної культури майбутніх спеціалістів інженерії програмного забезпечення, систематизовано основні компоненти вищеназваної культури, сформульовано визначення поняття математичної культури студентів, які отримують професійну освіту за напрямом підготовки "програмна інженерія", виходячи з основних видів професійної діяльності майбутніх інженерів з виробництва програмного продукту.Документ Урахування закономірностей формування математичної культури учнів і студентів у процесі розвитку їх творчих здібностей(Видавничо-виробниче підприємство "Мрія", 2015) Дубініна, Оксана МиколаївнаОбґрунтовано особливість розвитку творчих здібностей суб'єкта навчання у царині математики стосовно попереднього привласнення особистістю математичної культури відповідно до рівню розвитку науки на сучасному етапі, що потребує наукового забезпечення по урахуванню функціональних, параметричних і процесуальних закономірностей успадкування названої культури.