Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm

Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Статистичний аналіз даних
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гардер, Сергій Євгенійович; Корніль, Тетяна Леонівна; Голотайстрова, Галина Олександрівна; Іглін, Сергій Петрович
    Навчально-методичний посібник призначено для використання в навчальному процесі при виконанні лабораторних робіт із курсу «Статистичний аналіз даних». Кожна лабораторна робота містить теоретичні відомості за темою відповідної роботи, опис виконання роботи, розібрані приклади виконання задач. Призначено для студентів спеціальностей 113 «Прикладна математика» та 122 «Комп’ютерні науки».
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження нестаціонарних кривих в гільбертовому просторі
    (2024) Боєва, Анна Анатоліївна; Решетнікова, Світлана Миколаївна; Мезерна, Марія Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Побудова методів класифікації зображень на основі архітектури нейромереж
    (2023) Решетнікова, Світлана Миколаївна; Боєва, Анна Анатоліївна; Решетнікова, Катерина Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Нестаціонарні криві в гільбертовому просторі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Боєва, Анна Анатоліївна; Решетнікова, Світлана Миколаївна; Мезерна, Марія Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Статистичний аналіз даних
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гардер, Сергій Євгенійович; Корніль, Тетяна Леонівна; Голотайстрова, Галина Олександрівна
    Навчально-методичний посібник призначено для використання в навчальному процесі при виконанні лабораторних робіт із курсу "Статистичний аналіз даних". Кожна лабораторна робота містить теоретичні відомості за темою відповідної роботи, опис виконання роботи, розібрані приклади виконання задач. Призначено для студентів спеціальностей 113 "Прикладна математика" та 122 "Комп’ютерні науки".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань з навчальної дисципліни "Вища математика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Олексенко, Вячеслав Михайлович; Решетнікова, Світлана Миколаївна
    Курс вищої математики відіграє важливу роль у підготовці майбутніх фахівців за спеціальністю 101 – «Технології захисту довкілля». Значне місце посідає самостійна робота студентів – діяльність студентів у процесі навчання, яка здійснюється під керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. Вона розглядається в контексті самоосвіти, самовдосконалення, самоствердження, а тому розвиває спостережливість, ініціативність, стимулює творчий підхід до розв’язання задач. Одним з елементів самостійної роботи є виконання індивідуальних завдань студентами. Розроблені завдання систематизовані за основними темами навчальної програми. Для успішного їх розв’язання студентам радимо: 1). Ознайомитися з програмою курсу, списком рекомендованої літератури. 2). Вивчити матеріал за темами, запропонований у навчальних посібниках зі списку літератури. 3). Перейти до розв’язання задач. Запропоновані завдання можна з успіхом використовувати для контрольних робіт. Вони упорядковані так, щоб викладач міг застосувати їх за різних форм організації самостійної роботи студентів: індивідуальною, фронтальною, колективною, груповою. Номер варіанта визначається викладачем. Для студентів денної форми навчання варіант зручно встановити за числом, яке стоїть біля прізвища студента в журналі групи на момент видачі завдання.
  • Ескіз
    Документ
    Неперервні випадкові величини. Модуль 3
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Боєва, Анна Анатоліївна; Решетнікова, Світлана Миколаївна; Мезерна, Марія Віталіївна
    Навчально-методичний посібник містить короткі теоретичні відомості з трьох тем курсу теорії ймовірностей: «Неперервні випадкові величини», «Числові характеристики неперервних випадкових величин», «Найбільш поширені розподіли неперервних випадкових величин». Розібрані приклади задач, надані завдання для аудиторних занять і самостійної роботи студентів, а також 30 варіантів індивідуальних розрахункових завдань. Призначено для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование сети передачи данных
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Тоница, Олег Владимирович; Процай, Наталья Тимофеевна; Геляровская, Оксана Анатольевна
  • Ескіз
    Документ
    Methodology of project-based learning for training junior students in applied mathematics: general scheme of the educational process
    (IOP Publishing Ltd, 2023) Akhiiezer, O. B.; Haluza, O. A.; Savchenko, A. O.; Lyubchyk, Leonid Mykhailovych; Protsay, N. T.; Aslandukov, M. O.
    An original methodology of the project-based learning for junior students of the specialty applied mathematics is proposed in the paper. A complete step-by-step diagram (as a BPMN diagram) of the process of the project-based learning as a business process with a description of the specifi actions of all its participants is given. The paper specifid and clearly describes all the main aspects of the work on the project, starting from the criteria that the project problem must satisfy, and ending with the form of project defense. The roles of both students within the project team and all teachers are described in detail. Special attention is paid to all documents accompanying the work on the project, which should be submitted by the project team. The results of the article may be useful to those teams of teachers who are just starting to work on the implementation of project-based learning into the educational process for the specialty of applied mathematics or related ones.