Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm

Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Methodology of project-based learning for training junior students in applied mathematics: general scheme of the educational process
    (IOP Publishing Ltd, 2023) Akhiiezer, O. B.; Haluza, O. A.; Savchenko, A. O.; Lyubchyk, Leonid Mykhailovych; Protsay, N. T.; Aslandukov, M. O.
    An original methodology of the project-based learning for junior students of the specialty applied mathematics is proposed in the paper. A complete step-by-step diagram (as a BPMN diagram) of the process of the project-based learning as a business process with a description of the specifi actions of all its participants is given. The paper specifid and clearly describes all the main aspects of the work on the project, starting from the criteria that the project problem must satisfy, and ending with the form of project defense. The roles of both students within the project team and all teachers are described in detail. Special attention is paid to all documents accompanying the work on the project, which should be submitted by the project team. The results of the article may be useful to those teams of teachers who are just starting to work on the implementation of project-based learning into the educational process for the specialty of applied mathematics or related ones.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічне обґрунтування побудови моделі розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі
    (Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2016) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті уточнено поняття "інформаційна культура" та "інформаційна культура учнів загальноосвітніх навчальних закладів", розкрито зміст поняття "кібер-буллінг"; обґрунтовано побудову моделі розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, а саме розкрито її структурні компоненти (методологічний та нормативний). Встановлено, що методологічною базою створення моделі розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі є уявлення щодо керованості освітнього процесу в ЗНЗ, уточнене шляхом виокремлення часових характеристик об'єкта управління; структуровано етапи формування інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в навчальному закладі; визначено умови і компоненти розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі та рівні їх сформованості.