Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Компаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбуку
    (Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, 2022) Адамія, Зоя Костянтинівна; Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Артем Дмитрович
    Останнім часом глобальний інформаційно-освітній простір постійно та інтенсивно збагачується новими явищами та формами їх уявлення, що вимагає осмислення та аналізу. Автори статті обрали певний сегмент мережі Facebook та відстежили невелику частину цього глобального явища. Перші роботи, в яких було представлено контент-аналіз окремих інформаційно-освітніх сторінок Facebook, викликали інтерес громадськості, спонукавши авторів статті провести їх порівняльний (компаративний) аналіз, який використовується при вивченні суміжних об'єктів та явищ. Слід зазначити, що всі освітні сторінки в Facebook професійно орієнтованими та служать для розвитку професійної та медіа-інформаційної компетентності зацікавленої освітньої спільноти. У цьому дослідженні для порівняння представлені статистичні дані двох авторських різнотематичних сторінок ФБ: "Медіашкола професора Ганни Онкович та "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"". Кожна сторінка має статистичні дані, які постійно автоматично оновлюються. Таким чином, порівняльний аналіз інформаційно-освітніх сторінок Facebook дає можливість отримання різнобічної інформації, яка може бути корисною у процесах моніторингу та регулювання інформаційних потоків, зокрема, професійної інформації. Подібну технологію можна використовувати на заняттях зі студентами при вивченні медіа-освітніх спецкурсів.