Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik
Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.
Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Створення спецкурсу "Основи наукових досліджень" на основі медіа-ресурсів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Кущ, АнастасіяThe modern scientific research process is impossible without media resources, the "inclusion" of a scientist in the global scientific space, knowledge of the peculiarities of the local (by country) and planetary structure of his centers, the practice of scientific publications, scientometrics, as well as modern scientific degrees and titles, the procedures for obtaining them in various scientific schools. At the same time, one of the mandatory conditions for mastering the course "Fundamentals of Scientific Research" is media literacy, thanks to which the media competence of a modern specialist is formed. Media competence is a basic characteristic of a specialist. A thematic plan of the special course "Fundamentals of scientific research" has been developed for master's and postgraduate students, which is based on domestic and foreign experience in the methodology of scientific research.Документ Інтернет-дидактика у розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця (на прикладі розвитку медіакомпетеності фахівців з нафтогазової справи)(2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаУ статті розглянуто і проаналізовано особливості інтернет-дидактики та її складників з метою підвищення ефективності навчального процесу та наукових досліджень, зокрема, і в першу чергу за спеціальністю «Нафтогазова інженерія та технології». На прикладах проілюстровано застосування блогодидактики, вікідидактики, вебінародидактики, спеціалізованих он-лайн курсів лекцій. У контексті інтернетдидактики порушено тему надійності інформації, Подана чинна вітчизняна класифікація наукових і навчальних видань. Сформульовані методичні підходи і рекомендації щодо їх використання.Документ Контент–аналіз фахової освітньо-наукової спільноти "Нафтогазової інженерії та технологій"(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2021) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович; Білецький, Віталій ВолодимировичПрофесійно орієнтована медіаосвіта в останні десятиліття активно розвивається в ряді країн, в т. ч. в Україні. Технології використання масовокомунікаційних текстів з освітньої метою об’єднує поняття "медіадидактика". Нині воно стало "парасольковим". У статті проаналізовано розвиток професійно орієнтованої медіадидактики вищої школи, наявний вітчизняний досвід техніко-технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії. На прикладі ресурсу Фейсбук "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології" здійснено комп’ютерний контент-аналіз фахових блогів з нафтогазової інженерії, висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. З опертям на комп’ютерний контент-аналіз представлено дані про ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Також подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано географію користувачів фахової блогосфери, параметри їх активності, часові виміри запиту інформації, активність користувачів за віковими категоріями. Зроблено висновок про необхідність формування науково-освітнього центру за напрямком "Нафтогазова інженерія та технології" на Східній Україні, а також доцільність акредитації цього фаху у вишах Києва.Документ Медіадидактика: аналіз фахової освітньо-наукової спільноти мережі Фейсбук (на прикладі нафтогазової інженерії)(Казахский национальный университет им. Аль-Фараби, 2021) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Артем Дмитрович; Білецький, Віталій ВолодимировичПрофесійно орієнтована медіаосвіта в останні десятиліття активно розвивається в ряді країн, в т.ч. – –в Україні. Технології використання масовокомунікаційних текстів з освітньої метою об’єднує поняття "медіадидактика". Нині воно стало "парасольковим". У статті проаналізовано розвиток професійно орієнтованої медіадидактики вищої школи, наявний вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії. На прикладі ресурсу Фейсбук "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"" здійснено комп’ютерний контент–аналіз фахових блогів з нафтогазової інженерії, висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. З опертям на комп’ютерний контент–аналіз представлено дані про ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Також подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано географію користувачів фахової блогосфери, параметри їх активності, часові виміри запиту інформації, активність користувачів за віковими категоріями. Зроблено висновок про необхідність формування науково-освітнього центру за напрямком "Нафтогазова інженерія та технології" на Східній Україні, а також доцільність акредитації цього фаху у вишах Києва.Документ Нове в медіаосвіті: науково-педагогічна блогодидактика(Плай, 2018) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем ДмитровичУ публікації автори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі науково-педагогічної блогодидактики, котра нині переживає свій розквіт. Автори розглядають вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонують нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи.Документ Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола ВолодимировичМета. Проаналізувати наявний зарубіжний і вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії на прикладі ресурсу Фейсбук; розглянути застосовувані технології, тематичне наповнення блогів, котрі використовуються у медіадидактиці вищої школи. Запропонувати деякі ефективні прийоми і методи використання інженерної блогодидактики у фаховій підготовці спеціалістів нафтогазової справи. Методика. Огляд, контент–аналіз фахових блогів у ресурсі Фейсбук. Результати. На прикладі підготовки спеціалістів для нафтогазової сфери висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики, зокрема, Фейсбуку, в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Наукова новизна. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. Виконано порівняльний аналіз зарубіжних і вітчизняних практик створення інформаційно–освітніх блогів із нафтогазової інженерії. З опертям на контент–аналіз, представлено ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Практична значимість. Подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано можливості отримання актуальної інформації, її якісного і кількісного наповнення в зазначених блогах. Це створює передумови для окреслення меж фокус–груп зацікавлених користувачів та перспектив розвитку блогодидактики вищої школи в нафтогазовій сфері.