Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik

Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.

Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 66
  • Ескіз
    Документ
    Цирконієва промисловість України: становлення і розвиток
    (Видавництво ПП "Новий Світ-2000", 2024) Шпильовий, Леонід Вікторович; Білецький, Володимир Стефанович
    У монографії розглядається історія зародження, становлення і розвитку цирконієвої промисловості України. На багатому архівному матеріалі висвітлені сторінки історії цирконієвого виробництва України: від відкриття мінералу циркон у 1832 році та першого родовища цирконієвих руд (1934–1938) – до першого в Україні та Східній Європі підприємства, від 1947 року освоєні хіміко-металургійні процеси переробки цирконових концентратів і випуск широкої номенклатури цирконієвої і гафнієвої продукції. Книга розрахована на науковців, інженерно-технічних працівників, студентів і аспірантів, та може бути корисною широкому колу читачів, які цікавляться історією вітчизняної промисловості, окремих підприємств-продуцентів рідкісних металів.
  • Ескіз
    Документ
    Enhancing Educational Processes Through Advanced Internet Didactics and Electronic Libraries: a Comprehensive Approach
    (Tskhum-Abkhazian Academy of Sciences, 2024) Adamia, Zoia K.; Biletskyi, V. S.; Onkovych, Hanna V.
    This paper explores the intricate application of internet didactics (wiki, film, websites, blogs, webinars) and electronic libraries in contemporary Ukrainian and Georgian university education. It demonstrates how this approach enhances the effectiveness of each internet didactic component, emphasizing that the combination of these tools is selected by educators based on specific instructional needs. Successful implementation of this synergy hinges on several conditions: access to a robust professional source base, technical infrastructure for teacher-student communication, and the creation and utilization of multimedia (video, audio, text). Both faculty and students are expected to possess advanced media literacy. Additionally, educators are encouraged not only to utilize online teaching technologies but also to actively produce educational materials such as films, websites, blogs, webinars, and Wikipedia articles. For students, the integration of research with education is crucial, facilitating closer ties between students, universities, and prospective employers. For educators, engagement in the global scholarly and pedagogical community through publications in international databases and participation in academic conferences is essential.
  • Ескіз
    Документ
    Буріння нафтових і газових свердловин
    (Видавництво ПП "Новий Світ-2000", 2024) Орловський, Віталій Миколайович; Білецький, Володимир Стефанович; Сіренко, Володимир Іванович
    У підручнику викладено комплекс питань з техніки та технології буріння нафтових і газових свердловин, які передбачені програмою курсу «Буріння нафтових і газових свердловин» для студентів, які навчаються за спеціальністю 185 «Нафтогазова інженерія та технології», спеціалізацій: «Видобування нафти і газу», «Обладнання нафтових і газових свердловин» закладів вищої освіти. Підручник буде корисний і при підготовці робітничих кадрів для підприємств нафтогазової галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексне застосування інтернетдидактики та електронних бібліотек у навчальному процесі
    (Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    Описано комплексне застосування інтернетдидактики (вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики) та електронних бібліотек у сучасній вітчизняній університетській освіті. Показано, що такий підхід підсилює ефект кожного складника (компонента) інтернетдидактики. При цьому їх поєднання у певному окремому випадку обирає викладач. Умовами успішної реалізації такої синергетики є: наявність первинної фахової джерельної бази навчального процесу, матеріально-технічного і програмного забезпечення комунікації «викладач-студент», створення і користування відео, аудіо, текстовою інформацією. Попередньо забезпечується медіаграмотність обох сторін – як викладацького, так і студентського складу; при цьому від викладацького складу, а також роботодавців, очікується не тільки володіння технікою і технологією он-лайн процесу викла дання, але й створення самих продуктів – навчальних фільмів, сайтів, блогів, вебінарів, вікіпедійних статей тощо. Для студента важливим є синергетичне поєднання наукових досліджень і навчального процесу, що можна оптимально досягнути наблизивши самого студента і університет до роботодавця. Для викладача важливим є комплексність його фахової діяльності в університеті з «включеністю» у світове наукове і викладацьке середовище – через присутність доробку викладача (науковця) в міжнародних наукометричних базах, бібліотеках, на майданчиках наукових конференцій, симпозіумів тощо. Отже, комплексний ефект від застосування вікі-, кіно-, сайто-, вебінародидактики та електронних біблі отек у сучасній вітчизняній університетській освіті і науці має такі складники: - по-перше, викладач для підвищення ефективності он-лайн навчання одночасно застосовує вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактику у найбільш ефективному для його предмету поєднанні; - по-друге, умовами успішної реалізації такої синергетики є: наявність первинної фахової джерельної бази навчального процесу, матеріально-технічного і програмного забезпечення комунікації «викла дач-студент»; - по-третє, необхідно попередньо забезпечити медіаграмотність обох сторін; - по-четверте, для студента важливим є синергетичне поєднання наукових досліджень і навчального процесу; по-п᾽яте, для викладача важливим є синергетичне поєднання його фахової діяльності з «включеністю» у світове наукове і викладацьке середовище.
  • Ескіз
    Документ
    Медіадидактика як інструмент створення навчальної літератури
    (Kramer, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    Показана роль медіадидактики/інтернетдидактики в сучасному освітньому процесі. Водночас підкреслюється роль навчальної літератури як систематизуючого начала навчального процесу. Докладно описано застосування практик медіадидактики для створення навчальної літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Організація виробництва "білого" циркону на Донецькому хіміко-металургійному заводі (сторінки історії)
    (Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Шпильовий, Леонід Вікторович; Білецький, Володимир Стефанович
    У статті досліджується історія освоєння в Україні промислового виробництва очищеного від домішок («білого») цирконового концентрату. Показана роль Донецького хіміко-металургійного заводу у створенні виробництва та впровадженні в різні галузі вітчизняної промисловості нового для нашої країни виду цирконієвої продукції продукції. Висвітлено внесок фахівців заводу в розвиток техніки і технології виробництва знезалізненого («білого») циркону.
  • Ескіз
    Документ
    Відзнаки Донецького відділення Наукового товариства імені Шевченка до 150-річчя НТШ
    (Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку інтернет-дидактики у технічній вищій освіті
    (Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович
    Автори аналізують сучасні тенденції розвитку інженерної інтернет-дидактики. Першою тенденцією є поширення інтернет-дидактики на енергетичну інженерію (нафтогазова інженерія, електротехніка тощо). Другою – поєднання вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці, що приносить позитивний синергетичний ефект. Третьою – поширеність он-лайн курсів лекцій. Четверта – застосування інженерної інтернет-дидактики. як інструменту створення нової навчальної літератури. П᾽ята тенденція – застосування складників інтернет-дидактики як бази для створення спецкурсів з професійно орієнтованої медіаосвіти
  • Ескіз
    Документ
    Синергетичний ефект від застосування вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці
    (Perfect Publishing, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Соколівська, Любов Дмитрівна
    Показані складові синергетичного ефекту від застосування вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній вітчизняній університетській освіті і науці. Кожен викладач для оптимального процесу навчання застосовує ці складники інтернетдидактики у вибраному ним і найбільш ефективному для його предмету поєднанні. Умовами успішної реалізації такої синергетики є: наявність первинної фахової джерельної бази навчального процесу, матеріально-технічного і програмного забезпечення комунікації «викладач-студент», створення і користування відео, аудіо, текстовою інформацією. Попередньо забезпечується медіаграмотність обох сторін – як викладацького, так і студентського складу; при цьому від викладацького складу, а також роботодавців, очікується не тільки володіння технікою і технологією он-лайн процесу викладання, але й створення самих продуктів – навчальних фільмів, сайтів, блогів, вебінарів, вікіпедійних статей тощо. Для студента важливим є синергетичне поєднання наукових досліджень і навчального процесу, що можна оптимально досягнути наблизивши самого студента і університет до роботодавця. Для викладача важливим є синергетичне поєднання його фахової діяльності з «включеністю» у світове наукове і викладацьке середовище – через присутність доробку викладача (науковця) в міжнародних наукометричних базах, бібліотеках, на майданчиках наукових конференцій, симпозіумів тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Кінодидактика; відеоматеріали з видобування та переробки нафти і газу у становленні фахової медіакомпетентності спеціаліста з нафтогазової інженерії та нафтохімії
    (Barca Academy Publishing, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    Спецкурс «Професійно орієнтована медіаосвіта» складається з медіадидакнчних тем розділів – пресодидактика, кінодидактика, інтернет-дидактика, блогодидактика та ін. Кінодидактика – це технологія навчання, яка використовує кінопродукцію як засіб формування знань, умінь, навичок, цінностей та світогляду студентів. Відеоматеріали можуть стосуватися як технічних пристроїв, так і технологій, наукових досліджень, практики експлуатації техніки, промислових екскурсій тощо. У статті подано приклади відеоматеріалів про сучасні способи і засоби видобування нафти і газу, їх підготовку і переробку на нафто- та газопереробних підприємствах.